9 Temmuz 2013 Salı

25 kişi Alişan’ı büyük bir keyifle ve coşkuyla izledi.






 


31.Aksaray-Ihlara Kültür ve Turizm Festivalini son günü kent meydanı müthiş kalabalıkla birbirinden güzel konserlere tanıklık etti.

Festivalin son gününde yine müzik ziyafeti vardı. Aksaraylı genç sanatçı Yasin Tosun sazı, sözü ve türküleriyle çok güzel bir konser verdi.Halk ozanı Arif Delen’de kendine has tarzı ile Aksaraylılara hitap ederek birbirinden güzel türkülerini seslendirdi.

Yine Aksaraylı sevilen sanatçı Çağla Akgün ise kent meydanını dolduran 25 bin kişiye müthiş bir müzik ziyafeti sundu. . Güzel sanatçı söylediği birbirinden güzel şarkılarla binlerce kişiye unutulmaz bir konser verdi. Aksaray halkı Çağla’nın söylediği hareketli şarkılarla doyasıya eğlendi.

Gecenin finalinde ise ünlü şarkıcı Alişan sahneye çıktı. Alişan’ın sahne almasıyla kent meydanı adeta coşkuyla inledi.

Ünlü sanatçı ilk defa geldiği Aksaray’da böylesine büyük bir kalabalığa hitap ettiğini belirterek Aksaray halkının kendisine gösterdiği ilgiden dolayı teşekkür etti.

Sanatçı Alişan söylediği birbirinden güzel şarkılarla Aksaray kent meydanında çok büyük bir coşku seli oluşturdu. 25 kişi Alişan’ı büyük bir keyifle ve coşkuyla izledi.

Aksaray Belediye Başkanı Nevzat Palta, Ünlü sanatçı Alişan’a bir buket çiçek, plaket ve dokuma kilim hediye etti.

Başkan Nevzat Palta hediye verirken yaptığı konuşmada şunları söyledi “Ben Alişan kardeşimize yürekten teşekkür ediyorum. Hakikaten şu meydanda çok sayılı nadir böyle kalabalıklar oldu. Buda Alişan kardeşimizin güzelliğinden sanatçılığından kaynaklanıyor.

Bu milletin değerleri ile barışık olan gönül dostu bir sanatçı olarak Alişan kardeşimizi yürekten kutluyorum

İşte Aksaray halkı da Anadolu’nun bağrından kopmuş bu muhteşem insanlarda sizi dinlemek için buraya kadar geldiler. Ben tekrar ağzınıza gönlünüze yüreğinize sağlık diyorum. Çok teşekkür ediyorum.”

Sanatçı Alişan ise kendisini Aksaray halkı ile buluşturduğu için Başkan Nevzat Palta’ya teşekkür ederek şunları söyledi “Asıl ben teşekkür ediyorum. Böyle güzel insanlarla bizleri buluşturduğunuz için başkanım çok teşekkürler sağ olsun. Harika bir plaket bunu tüm Aksaray adına sizden alıyorum. Çok teşekkür ediyorum sayın başkanım. Harika. Bu kilimi de çeyizime alayım.”dedi

Program havai fişek gösterileriyle son buldu.



25 kişi Alişan’ı büyük bir keyifle ve coşkuyla izledi.

Hiç yorum yok: