5 Temmuz 2013 Cuma

Aksaray'a yatırım talepleri artıyor.

TÜRKİYE ODALAR VE BORSALAR BİRLİĞİ #AKSARAY #OSB ’YE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ YAPACAK

VALİ SELAMİ ALTINOK “ TOBB İLE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ YAPIMI İÇİN PROTOKOL İMZALAYACAĞIZ”

BAŞKAN NEVZAT PALTA “ AKSARAY’IMIZA YATIRIM TALEPLERİ ARTIYOR”

Organize Sanayi Yönetim Kurulu Toplantısı Aksaray Valisi OSB Yönetim Kurulu Başkanı Selami ALTINOK Başkanlığında; Aksaray Belediye Başkanı OSB Başkan Vekili Nevzat PALTA, Yönetim Kurulu Üyeleri, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Ramazan ALTUNDAĞ, ve OSB Bölge Müdürü İsmet ÇAĞLAR’ın katılımıyla yapıldı.

Aksaray Valisi Selami Altınok, OSB Yönetim kurulu olarak sanayi parseli taleplerinin değerlendirilmesi ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği TOBB’un Aksaray’a Endüstri Meslek Lisesi yapması ile ilgili konuları görüştüklerini söyledi.

“Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin okul projesi içinde Aksaray’ın da yer aldığını ifade eden Vali Selami ALTINOK yaptığı açıklamada , ‘TOBB tarafından Aksaray OSB’de yapılacak Endüstri Meslek Lisesi arsasının daha büyük bir alana kaydırılması için bir çalışma yaptık. Bu okulumuz için OSB’de daha büyük arsa tahsis imkânı sağlayacağız. Kamuoyunun bilmesi adına söylüyorum. Bu konuda çalışmalarımız 1 yıldır devam ediyor. Milletvekillerimiz bu işin takibini yapıyor. Vekillerimiz, Ben ve Belediye Başkanımız TOBB Başkanı ile görüşmeler yaptık. Bazı vilayetler okul protokollerini yaptılar. Bizde yakın bir sürede TOBB ile Aksaray’da Endüstri Meslek Lisesi yapılması ile ilgili protokolü imzalayacağız. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Başkanı Rıfat HİSARCIKLIOĞLU’na buradan teşekkür ediyorum. Bu okulun Aksaray hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum’ dedi.

1.000 METREKARE PARSEL TAHSİSİ YAPILDI

Aksaray Belediye Başkanı OSB Yönetim Kurulu Başkan Vekili Nevzat PALTA’da açıklamasında, OSB yönetim kurulu olarak yaptıkları toplantıda Aksaray’da yatırım yapmak için parsel talebinde bulunan Aksaray’dan ve dışarıdan gelen 4 ayrı yatırımcıya 31 bin metrekare alan tahsisi yaptıklarını söyledi.

Teşviklerle beraber Aksaray’a taleplerin daha da arttığını ifade eden Belediye Başkanı Nevzat PALTA, ‘Bu yatırımlarla 80 kişinin daha istihdamının sağlanmış olacağını söyledi. Bu tahsislerin Aksaray’ımıza yatırımcılarımıza hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum’ diye konuştu.


 




Aksaray'a yatırım talepleri artıyor.

Hiç yorum yok: